... azaz miért fontos, és hogyan érd el, hogy a vállalati döntéshozók veled akarjanak tárgyalni?
Üzleti filozófiánk szerint a vállalati értékesítésnek négy szintje van:
- „A” SZINT: az értékesítők a szakmai szinteken keresztül próbálnak meg bejutni cégekhez, azaz „alulról felfelé”. Ilyenkor felveszik a kapcsolatot az ügyfelek szakmai képviselőivel és a szakmai kérdésekre helyezik a hangsúlyt.
- „B” SZINT: az értékesítők a beszerzési osztályokon keresztül próbálnak meg bejutni cégekhez. Ilyenkor az úgynevezett hivatalos csatornákon keresztül, tehát ebben az esetben is „alulról felfelé” közelítik meg a cégeket.
- „C” SZINT: az értékesítők egyenesen a döntéshozókon keresztül próbálnak meg értékesíteni, azaz „fentről lefelé”. Az előző két szinthez képest ez sokkal nehezebb feladat, és egészen más megközelítési módot igényel.
- „D” SZINT: az értékesítők iparági szakértői státuszt élveznek és a vállalatok döntéshozói személyesen kérik fel őket arra, hogy stratégiai tanácsadóként vagy partnerként segítsék őket.
A két legkönnyebben elérhető szint az „A” és a „B” szint, éppen ezért is van az, hogy az értékesítők nagy rész itt kezdik meg az értékesítést. A „C” és a „D” szint sokkal nehezebben érhető el, viszont ha valaki tartósan képes ezen a szinten értékesíteni, az hosszú távon nagy sikerre számíthat! A vállalati vásárlási döntések a felső szinteken születnek, nem technikai és nem beszerzési osztályokon, ezért az értékesítést itt kell megkezdeni.
Szeretnél még többet megtudni "A BEJUTÁSRÓL"? Töltsd le weboldalunkról ingyenes tudásanyagunkat!
Kiemelt partnereink részére cégünk kialakított egy olyan egyedi, testre szabható képzési programot, amely elvégzése után képes leszel:
- potenciális ügyfeleid döntéshozóihoz bejutni és üzleteket nyerni;
- a döntéshozók ajánlásaival további üzleteket szerezni;
- nem az ár, hanem szakmai bizalom alapján értékesíteni.
Amennyiben szeretnél többet megtudni az „Értékesítés „C” szinten” c. programunkról, lépj velünk kapcsolatba itt: