Az értékesítési stratégia nem más, mint egy üzleti modell, amely megmutatja a szervezet számára a célok eléréséhez vezető utat. Az értékesítés menedzsment feladata, hogy a stratégia szolgálatába állítsa az értékesítési szervezetet.
Ahhoz, hogy hosszú távon működtetni tudj egy sikeres értékesítési stratégiát, az alábbi 5+1 kulcskérdésre kell megtalálnod a választ:
- Milyen marketing eszközökkel és melyik értékesítési csatornákon, hogyan jutsz el a célpiactól az ideális vevőig?
- Mik az ügyfelek döntési motívumai, mi a te termékednek, szolgáltatásodnak a haszonértéke az ügyfelek számára?
- Hogyan különbözteted meg termékedet, szolgáltatásodat a konkurenciához képest? Hogyan mutatod be terméked, szolgáltatásod haszonérveit?
- Hogyan építed fel kapcsolatrendszeredet a vállalati hierarchiák különböző szintjeivel (döntéshozók, beszerzés, technikai/műszaki divíziók)?
- Milyen értékesítési és marketing eszközökkel, hogyan éred el, hogy hosszú távon te legyél a preferált beszállító a konkurenciával szemben?
+1: Milyen módon motiválod az értékesítési szervezetben dolgozó embereket, hogyan követed nyomon a szervezet és az egyének teljesítményét?
Cégünk korszerű üzleti coaching eszközökkel, egyedi tanácsadói projektek keretében segítséget nyújthat neked az értékesítési stratégia kifejlesztésében!
Amennyiben a mi szakértői segítségünket szeretnéd igénybe venni, lépj velünk kapcsolatba itt: