Hozzájárulok ahhoz, hogy az A-Concept Kft-től hírlevelet kapjak

TUDÁSANYAG LETÖLTÉS

NÉV E-MAIL CÍM CÉGNÉV TELEFON AZ ÖN BEOSZTÁSA ÉRTÉKESÍTŐK SZÁMA
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Kifogáskezelési kézikönyv vállalati értékesítőknek

A potenciális ügyfeled a tárgyalás során jelzi feléd, hogy kifogása, ellenvetése van. Vajon az általa felhozott probléma valós, vagy csak arról van szó, hogy blöfföl, esetleg le akar rázni?

Akár az egyik, akár a másik eset áll fenn, az eredmény ugyanaz: a potenciális ügyfeledet NEM SIKERÜLT MÉG TELJES MÉRTÉKBEN MEGGYŐZNI. Mit érdemes ilyenkor tenned, és hogyan fordíthatod a magad javára a kialakult helyzetet?

A „KIFOGÁSKEZELÉSI KÉZIKÖNYVsegítséget nyújt a leggyakrabban előforduló kifogások hatékony kezelésében.


Közösségi oldalaink:
A-CONCEPT KFT. | H-2600 Vác, Szigony Köz 5.B | 00 36 70 606 6615 | sales@a-concept.hu | EU Adószám: HU23807626 | Adószám: 23807626-2-13 | Pár tipp A-Concept