Az elmúlt években a digitális világ és a közösségi média megváltoztatta az ügyfelek gondolkodásmódját, vásárlási szokásait. A legszembetűnőbb, amivel te is találkozol nap mint nap, hogy az ügyfelek szinte mindent tudnak a potenciális beszállítókról, még azelőtt, hogy találkoznának velük. Ahhoz, hogy a LinkedInen sikereket érj el, az első lépés, amit meg kell tenned, az, hogy optimalizálod a profilodat. Ezt tedd meg annak érdekében, hogy a potenciális üzleti kapcsolatok felismerjék személyedben a professzionális üzletembert, és meglássák benned és a cégedben azokat az értékeket, amelyek hasznosak lehetnek a számukra. Amikor valaki rád talál az üzleti közösségi médiában, az első dolog, amit megnéz, a profilod. Ez lesz az első benyomás rólad, olyan, mint egy személyes találkozón az első 7 másodperc. Ha szimpatikus vagy, akkor foglalkozik veled, ha nem, akkor nem vesz rólad tudomást és továbblép. Tudásanyagomban összefoglaltam azokat a legfontosabb tennivalókat, amit mindenképpen meg kell tenned még azelőtt, hogy elkezded a LinkedInt leadgenerálásra használni.